Oude logo Kamper Events voelt zich ‘afgedankt’

Oude logo Kamper Events voelt zich ‘afgedankt’

,,En nou ben ik ineens te oud?’’ 

Het voormalige logo van evenementenbedrijf Kamper Events voelt zich ‘ondankbaar afgedankt’ nu het bedrijf een nieuw, frisser logo heeft gepresenteerd. ,,Twaalf jaar hebben we intensief samengewerkt, en van alles meegemaakt’’, aldus het oude logo. ,,En nou ben ik ineens te oud?’’. Kamper Events lanceerde deze week een nieuw logo met vertrouwde maar ook nieuwe elementen die het bedrijf beter zouden symboliseren. Het oude logo ligt daarom nu op de planken bij één van de 27 Kringloopwinkels die Kampen rijk is, maar veel belangstelling lijkt er nog niet voor te zijn voor dat logo. Dat heeft volgens de bedrijfsleiders van de Kringloopwinkels vooral te maken met de vraagprijs van vijf euro. ,,Iedere keer als iemand ook maar een beetje belangstelling toont, schreeuwt het logo; vijf euro? Op je muil!’’, aldus de bedrijfsleiders. ,,Dat bevordert de verkoop niet.’’

Het oude afgedankte logo